Ronýsek

16.03.2013 07:26

Ahoj všem!!

Mám pro Vás velkou novinku!! Páníčci pochopili, že se tu na Rokyté cítím strašně osaměle bez rovnocenné psí společnosti a pořídili mi brášku!! Je pravda, že jsem si ho vyhlídnul už před měsícem, když jsem byl na prázdninách ve Zloníně, ale ani jsem nedoufal, že bych toho prcka mohl mít doma. Ale nemožné se stalo skutečností a tak jsme si minulou sobotu 9.3. 2013 přivezli domů malého černého jezevčíka s (opět) unikátním jménem FIRIENFELD SILIVREN of Elven Star, kterému doma říkáme Firísek.

Musím říct, že je to vážně paráda. Sice jsem se musel trošku uskromnit - podělit se o pelíšek i páníčky, ale za to mám s kým pořádně blbnout. Už se těším, až Firísek pořádně povyroste a budeme tu akci moci rozjet naplno!!

Firísek je pořádný dráček, první dva dny v novém domově se tvářil jako andílek, ale pak už potvrdil, že černou barvu mají jen čertíci a začal pořádně řádit. Všechno musí otestovat svými ostrými zoubky (často i moje uši), vše prozkoumat a když se mu něco nelíbí dá to hodně hlasitě najevo.

Už se všichni těšíme na teplé počasí, až budeme moci vyrazit na pořádný výlet a já Firískovi budu moci předávat všechny své jezevčičí a lovecké zkušenosti.