Firísek

20.04.2013 00:00

Zdravím všechny!

Dnes jsem za zpravodaje já, jakožto nejmladší člen smečky.

Na úvod musím říct, že jsem se v novém domově skvěle zabydlel a s "bráchou" Ronýskem tu pořádně řádíme. A jak se mi tu vede se přijeli v pátek 19.4. podívat všichni z mojí rodné rodiny z Elven Strar! To bylo tedy něco! Krom člověčích návštěvníků Giny a Jendy, dorazila i kompletní pětičlenná jezevčičí smečka v čele s mojí maminkou Fiannkou a bráškou Narsilem!

Skvěle jsme si to užili, návštěva se tu zdržela až do sobotního večera a tak byla spousta času na hru i na pořádnou vycházku, kdy ti starší trénovali lovecké dovednosti a my dva s Narsilem jsme prozkoumávali nový terén a statečně ťapkali za celou tou lidsko-psí smečkou. Dokážete si jistě představit, co následovalo po návratu - odpadli jsme do pelíšků úplně všichni a i dvounožci vypadali, že by nejraději udělali to samé :-D

Moc se mi to líbio a už se těším na další návštěvu!!

 

Odpočinek s bráškou Narsilem

 

Najdi 7 jezevčíků :-D